Right store?

May we suggest you visit a different one?

US & Rest of the world

We don't ship to your region from the store you're visiting now.

Zavolejte nám +420 731 660 955Napište nám >>>

Pro zákazníky

FAQ

1. Jak zjistím stav své objednávky?
Vždy, když se stav vaší objednávky změní, dáme vám vědět. Nejprve od nás dostanete email s potvrzením objednávky, pak přijde další, ve kterém se dozvíte o jejím odeslání. Pokud budete mít k objednávce jakýkoli dotaz nebo nejasnost, napište nám.

2. Posíláte objednávky do celého světa, nebo jen v rámci České republiky?
V rámci eshopu DannyPstyle.cz zasíláme v rámci České republiky a Slovenska. Pokud si přejete zaslat objednávku jinam, tak nás prosím kontaktujte a vše vyřešíme podle Vašeho přání. Umíme poslat zásilky po celém světě s doručením do 4 pracovních dní.

3. Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Objednávky vyřizujeme zpravidla do 1 pracovního dne, doručení je pak do 1-2 pracovních dní od odeslání (na Slovensko 2-3 pracovní dny). Více informací o doručení najdete zde.

4. V čem je každý produkt Danny P. unikátní?
Neexistují dva kožené produkty s logem Danny P., které by vypadaly zcela identicky. Kůže je přírodní, “živý” materiál a každý centimetr čtvereční vaší peněženky, tašky, obalu nebo jiného produktu má jinou strukturu, jiný odstín a lehce odlišnou patinu, kterou časem získá.

5. Pouzdro na iPhone v mé peněžence i přihrádky na karty jsou docela těšné. Mám produkt vrátit?
Ne, takhle je to v pořadku. Kdyby mělo pouzdro na iPhone nebo přihrádky na platební karty stejné rozměry jako samotný iPhone a karty, používaním by se lehce roztáhly, byly tím pádem trochu větší a vše by nedrželo, jak by mělo. Když je při výrobě nepatrně zmenšíme, tak se používáním vytvarují přesně tak, jak potřebujete, a vše bude držet na svém místě. Kůže je živý materiál, takže se dokáže lehce přizpůsobit - roztáhnout. Nezapomeňte ale, že se může roztáhnout, ale už nikdy se nevrátí na svou původní velikost! Když např. vložíte do přihrádky na kartu dvě karty, tak se roztáhne a můžete je normálně používat, ale samostatně jedna karta bude vypadávat.

6. Postupem času se mění barva kůže mé peněženky / tašky / obalu. Je něco špatně?
Vůbec ne. Na rozdíl od umělé kůže je naše pravá kůže "živá" a s přibývajícím časem získává tzv. patinu. Ta je výsledkem přirozeného procesu stárnutí materiálu, který se však nijak negativně nepodepisuje na kvalitě produktu. Naopak - kožené výrobky vypadají s patinou ještě lépe.

7. Jsou kožené produkty Danny P. voděodolné?
Kůže je přírodní materiál, který dokáže vodu vstřebat, ale jen do určité míry. Rozhodně se nedá říct, že by byla voděodolná. Příliš mnoho vody může kožený produkt nenávratně poškodit. Aby vám peněženka, taška nebo obal Danny P. vydržely co nejdéle, doporučujeme držet je od vody dál.

8. Jak bych se měl o kožené produkty starat?
Naše peněženky, tašky ani obaly nepotřebují žádnou speciální péči (na rozdíl například od kožených bot). Existuje ale několik tipů, které se vám mohou hodit, pokud se svým Danny P. produktem plánujete žít po dlouhá léta. Přečtěte si je na našem blogu (v angličtině).

9. Dostal jsem váš produkt jako dárek, ale bohužel ho musím vrátit. Poradíte mi, jak na to?
Jakýkoli produkt Danny P. bez monogramu nebo jiného druhu personalizace můžete vrátit nebo vyměnit za jiný do 30 dní od doručení. Abychom vám mohli vrátit peníze nebo vyměnit výrobek za jiný, je třeba jej poslat zpět nepoužitý, v původním stavu a v originálním balení. Produkt, který vracíte, prosím pošlete na adresu níže:

  • Danny P., Rohanské nábřeží 678/23, recepce A - 3.patro, Praha 8, 186 00, Česká republika
Jakmile k nám dorazí (a splní podmínky pro vrácení), vrátíme vám peníze nebo pošleme jiný produkt, který jste si vybrali.

10. Jakou dostávám k vašim produktům záruku?
Na každý výrobek Danny P. dostáváte standardní dvouletou záruku, která vám dává jistotu, že produkt po dobu dvou let od nákupu neztratí na kvalitě co do materiálu a jeho zpracování (pokud jej používáte v souladu s tím, k čemu je určen).

11. Mohu prodávat produkty Danny P. ve svém obchodě?
Samozřejmě, ozvěte se nám a probereme detaily. Stačí napsat na email obchod@dannypstyle.cz.

12. Je balení produktů recyklovatelné?
Ano, obaly produktů vyrábíme z recyklovatelného papíru.



Kontakty

Pokud máte jakýkoli dotaz, napište nám na email zakaznici@dannypstyle.cz nebo zavolejte na +420 731 660 955.

Chcete si produkty prohlédnout nebo osobně vyzvednout? Po předchozí domluvě nás můžete navštívit v naší kanceláři v Karlíně na Rohanském nábřeží.

Psát můžete také do chatovacího okna v pravé spodní části obrazovky. Může se stát, že zrovna pomáháme jiným zákazníkům. Pokud nechcete čekat, stačí zanechat vzkaz s emailem a my se Vám ozveme, jakmile to jen bude možné.



Vrácení zboží a záruka

1. 30denní lhůta na vrácení
Jakýkoli produkt Danny P. bez monogramu nebo jiného druhu personalizace můžete vrátit nebo vyměnit za jiný do 30 dní od doručení. Abychom vám mohli vrátit peníze nebo vyměnit výrobek za jiný, je třeba jej poslat zpět nepoužitý, v původním stavu, v originálním balení a s dokladem o koupi. Existují situace, kdy bohužel nebude možné vrácení plné částky. Týká se to produktů, které nám přijdou zpět v jiném než původním stavu, poškozených produktů, produktů poškozených jinou než naší vinou nebo produktů vrácených více než 30 dní po doručení.

2. Kam poslat produkt, který vracíte
Produkt prosím pošlete na adresu níže:

  • Danny P., Rohanské nábřeží 678/23, recepce A - 3.patro, Praha 8, 186 00, Česká republika
3. Záruční doba
Na každý výrobek Danny P. dostáváte standardní dvouletou záruku, která vám dává jistotu, že produkt po dobu dvou let od nákupu neztratí na kvalitě co do materiálu a jeho zpracování (pokud jej používáte v souladu s tím, k čemu je určen).

4. Výměna zboží
Zboží můžete vyměnit za jiné, pokud vám dorazí už poškozené. Stává se to v minimu případů, přesto vám objednaný produkt rádi vyměníme za nový. Stačí, když nám napíšete.


Kompletní obchodní podmínky a informace o záruce a výměně zboží najdete zde >>>



Doručení zboží

Produkty Vám pošleme až domů, při objednávce nad 500Kč je poštovné na nás. Protože tak by to mělo být. Využíváme služeb expresní balíkové služby GLS, která Vám objednávku doručí zpravidla do druhého pracovního dne od odeslání. Objednávky vyřizujeme do 1 pracovního dne.

kurýrní služba GLS

Na spolehlivém a rychlém doručení nám nesmírně záleží. Proto můžete počítat s těmito službami:

  • SMS o předání zásilky kurýrovi a případná výše dobírky,
  • možnost platby dobírky hotově nebo kartou,
  • SMS s číslem zásilky a časem doručení,
  • nad 500Kč poštovné zdarma,
  • doručení do druhého pracovního dne od odeslání.

Pokud si přejete objednávku doručit mimo Českou republiku, kontaktujte nás a my Vám samozřejmě vyhovíme - zásilky posíláme do celého světa s doručením do 4 pracovních dní.

Standardně doručujeme i na Slovensko službou GLS. Doba doručení je 2-3 pracovní dny. Pokud zvolíte dobírku, tak platba u kurýra proběhne v EUR (nelze platit kartou). Kurz pro převod bude použit dle aktuálního kurzovního lístku ČSOB (https://goo.gl/m10ufY).



Náš příběh

Na počátku stála zdánlivě jednoduchá otázka: jak zařídím, aby se nepoškrábaly hrany mého iPhone 5? Klasický kryt nepřipadal v úvahu… přečtěte si celý příběh >>>

iPhone 5



Naše kůže

Všechny produkty jsou vyráběné ručně z té nejkvalitnější italské kůže. Vybírat můžete ze tří barevných kombinací: matně černá s šedým prošíváním, světle hnědá (tzv. koňaková) s kontrastními modrými detaily a modrým prošíváním a tmavě hnědá s modrým prošíváním.

Používáme výhradně tzv. full-grain leather. Toto označení se používá pro plně lícovou kůži bez jakýchkoli mechanických povrchových úprav. V praxi to znamená, že získáváte kůži těch nejpřirozenějších vlastností a nejvýraznější vůně.

3 styles - matte black with grey stitching, cognac brown with blue stitching or a dark tobacco brown with blue stitching.

Naše kůže má dvě vlastnosti, které vynikají nad ostatními. Namísto toho, aby se "onosila", získá časem a používáním skvěle vypadající patinu a její vůně je nezaměnitelná.